Paddlers | Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK
Nasıl üye olabilirim? Yeni üyelik oluşturmak için anasayfamızda sağ üst köşede bulunan "Üye Ol " butonuna tıklayınız. Gerekli bilgileri doldurmanız ve kaydet demeniz yeterli olacaktır. Daha hızlı bir üyelik oluşturmak için ‘Facebook ile bağlan’ butonuna tıklayınız.Üyeliğiniz hemen oluşturulacaktır.Ayrıca sepetinize ürün ekledikten sonra yönlendirildiğiniz giriş sayfasından da yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.
Şifremi unuttum ne yapabilirim? Şifremi unuttum butonuna tıklayarak , hesabınıza kayıtlı e-mail veya telefon numaranıza ulaşan onay kodunu girerek şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilirmiyim? Üyeliksiz alışverişe devam et butonuna tıklayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
SİPARİŞ VE TESLİMAT
Kargo seçenekleri nelerdir? Kapıda nakit ödemelerde UPS, PTT kargo, kapıda nakit ve kapıda kredi kartı ile ödemelerde Sürat kargo ile siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Kargo ücreti ne kadar? 100 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. Kapıda ödeme ile oluşturulan siparişlerde 5 tl kapıda ödeme ücreti bulunmakatdır.
Sipariş teslimat süresi ne kadar? Siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren teslimat süresi ortalama 1-3 iş günüdür. (Haftanın belirli günleri teslimat yapılan ilçeler hariçtir) Hafta içi saat 16:00' a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. (Pazar günü ve diğer resmi tatil günlerinde geçerli değildir.)Hafta sonu verilen siparişler kargo firmalarının çalışmaması sebebiyle Pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir.
Siparişimi nasıl takip edebilirim? Siparişinizin durumunu "Siparişlerim” başlığı altında yer alan "Sipariş Detay "sayfasında görebilirsiniz.Siparişin kargoya verilmesinden sonraki süreci ise, kargo şirketinden takip edebilirsiniz.
Eksik, yanlış, hasarlı ürün geldi, ne yapmalıyım? Siparişiniz eksik, yanlış, hasarlı olarak ulaşmış ise ( Teslimat sırasında hasarlı olduğunu fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.) 24 saat içerisinde 'Bize Ulaşın' sayfamızdan sipariş numaranızı içeren ve durumu anlatan bir form gönderilmelidir.Dilerseniz 444 91 81 numaralı danışma hattımızdan iletişime geçerek müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.
İPTAL,İADE,DEĞİŞİM
Siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?  Satın almış olduğunuz ürünleri teslimat tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi (Ptt\UPS\Sürat) ile iade edebilirsiniz. Ancak anlaşmamız olmayan kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda iade işlemleri gerçekleşmemektedir. Ambalajı açılmış ürünlerin iadesi gerçekleştirilememektedir.
Siteniz güvenlimi?  Sitemiz 256 Bit SSL sertifikası ile korunmaktadır. Bu sistem ile bilgileriniz %100 güvence altındadır. Kart ve banka bilgileriniz kesinlikle sunucumuzda tutulmaz. 
Kapıda ödeme seçeneği varmı? Kapıda ister nakit ister kredi kartı ile ödeme sağlayabilirsiniz.
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.